loading...
دانلود اخبار جدید9, عکس ایرانی
m.n.a بازدید : 21 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

خبرگزاری فارس - مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است

... نیمکت نشینی هم برای من مهم است. ... نیمکت نشینی هم مهم است. ... لیونل مسی ستاره تیم ...

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم ... برای من به عنوان یک بارسلونایی، نیمکت نشینی هم مهم است. ...

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است | ستاره …

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم ... برای من به عنوان یک بارسلونایی، نیمکت نشینی هم مهم است. ...

مسی: نیمکت نشینی برای من مهم است | ستاره …

مسی: نیمکت نشینی برای من مهم ... برای من به عنوان یک بارسلونایی، نیمکت نشینی هم مهم است. ...

sporttv.ir:: مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است

... مسی: نیمکت نشینی هم برای ... نیمکت نشینی هم برای من مهم است. ... نیمکت نشینی هم مهم است. ...

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است | ورزش 11

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است ، مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است . ورزش 11، پایگاه ...

مسی : آماده نیمکت نشینی هم هستم

... برای من به عنوان یک ... مسی : آماده نیمکت نشینی ... نیمکت نشینی هم مهم است. ...

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم است

مسی: نیمکت نشینی هم برای من مهم ...

برچسب ها - نیمکت نشینی

دارد نیمکت نشینی در اروپا هم سخت است اما برای... من جای ... مهم است/ نمی ... نیمکت نشینی مسعود ...

نیمکت استقلال - 6 - wwwkhabar.ir

مسی: نیمکت نشینی برای من مهم است دلیل نیمکتنشینی مسی فاش ...

مهمترین مربی دوران فوتبال مسی از زبان خودش :: ورزش 3

... مهم ترین سرمربی من طی دوران حرفه ایم فرانک رایکارد بوده است. اگر او به من ... نیمکتنشینی ...

واکنش مولر به نیمکت نشینی برابر اتلتیکو :: …

واکنش مولر به نیمکت نشینی ... حکم مسی را برای ... که درک کنید چه چیزی برای تیم مهم است.

پویول: نیمکت نشینی؟ دریک سال ۳ عمل جراحی داشته …

*نیمکت نشینی: ... هرروز حالم بهتر می شود و این مهمترین نکته است. من ... برای متقاعد کردن مسی ...

نیمکت نشینی سه بازیکن مهم استقلال

نیمکت نشینی سه بازیکن مهم ... اما نکته دیگر نیمکت نشینی حنیف عمران‌زاده است؛ مدافعی که در ...

مسی از نیمکت نشینی عصبانی نشد - مشرق نیوز | …

... مادرید عصبانی نشده است. ... کرد که لیونل مسی از نیمکت نشینی در دیدار شب گذشته ...

رائول گونزالز: در تیمی که رونالدو و مسی حضور دارند، من ...

این مهم است که با هم متحد ... بقیه فقط باید به نیمکت نشینی ... من که فقط برای بالا بردن ...

دلیل نیمکت نشینی مسی در بازی با اتلتیکو مادرید

... بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان ... بر عهده سهراب است ... نیمکت نشین شوم ...

ماهینی: گل مسی یک ضد حال بزرگ بود/ به نیمکت نشینی

حسین ماهینی از جمله بازیکنانی است که ... گل مسی یک ضد حال بزرگ بود/ به نیمکت نشینی در تیم ...

شایعه نیمکت نشینی طارمی - wwwkhabar.ir

واکنش برانکو به شایعه نیمکتنشینی ... عقب تر است. احتمال نیمکت نشینی ... را برای حضور ...

انریکه دلیل نیمکتنشینی مسی را فاش کرد – …

انریکه دلیل نیمکتنشینی مسی را فاش کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه، سرمربی ...

ترکیب تیم های رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد؛ نیمکت نشینی ...

ترکیب تیم های رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد؛ نیمکت نشینی مسی ... را برای ال ...

پل اسکولز: بارسا تنها شبحی از تیم سابق می باشد و مسی

... بارسا تنها شبحی از تیم سابق می باشد و مسی خسته است. ... من در دو فینال ... روش برای توصیف ...

تاتا مارتینو: نمی دانم مسی می تواند 90 دقیقه بازی …

بعضی وقت ها بهتر است مسی روی نیمکت ... مسی در مورد نیمکت نشینی ... سوال برای من دشوار است.

ادن آزارد: مسی 10 برابر بهتر از من است

ادن آزارد، ستاره تیم‌ملی بلژیک امیدوار است مسی ... مهم این است ... «او 10 برابر از من بهتر است.

آیا شیطان درون مسی بیدار شده است؟

... از او بعید است. مسی در ... در نیمکت نشینی ... من ناصرحجازی هستم" برای ...

ورزشی » چرا مسی با فوتبال ملی وداع کرد؟

... « تیم ملی برای من تمام شده است. ... خیلی مهم است. خداحافظی من به ... آستانه نیمکتنشینی:

Football.ir - اخبار فوتبال : «نیمار» - صفحه ۱۱

دلیل نیمکتنشینی مسی و ... برای من بازی در کنار مسی ... به نظر من نیمار خیلی بهتر از مسی است.

مهدوی کیا نتیجه گرفتن،مهم تر از نیمکت نشینی من است

مهدوی کیا نتیجه گرفتن،مهم تر از نیمکت نشینی من است . ... برای گرم کردن ... نیمکت نشینی من مهم تر ...

«لیونل مسی» در بازی با شیلی نیمکت نشین است

«لیونل مسی» در بازی با شیلی ... فاجعه برای رقیب المپیکی ... خارجی‌های پرسپولیس به نیمکت ...

تعجب برانکو از نیمکتنشینی 2 استقلالی در دربی

... بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که غرور برای ما خطرناک است و ... نیمکتنشینی 2 ... مهم است این ...

بارترا از نیمکت نشینی ناراضی است / می خواهم …

بارترا از نیمکت نشینی ناراضی است / می ... امیدوارم که بازی های بیشتری به من ... مسی برای ژیلت ...

مسی و نیمار نیمکت نشین می شوند - فیفادی | …

مسی و نیمار نیمکت ... این فصل نیمکتنشینی را تجربه کرده است. ... اکتبر برای اولین ال ...

بهار نیوز - پاسخ مسی به جماعت بي‌فرهنگ +عکس

... «من برای این مردم متاسفم ... شخصی فیسبوک لیونل مسی است. ... کی جواب داده مهم اینه ...

خشم برانکو و نیمکتنشینی رضاییان در نخستین …

خشم برانکو و نیمکتنشینی ... دوم و مهم‌تر این است که قصد دارد شرایط را برای رامین ...

علت نیمکت نشینی مسی از زبان انریکه

... اتلتیکو مادرید بسیار راضی است و آنها را شایسته ... نیمکت نشینی لیونل مسی در این ...

سرمربی بارسا: پیروزی مقابل رئال باشکوه و …

... پیروزی مقابل رئال باشکوه و بیادماندنی بود/ مسی نیمکت نشینی ... امشب آخرین فرصت رونالدو است.

واکنش اسطوره بارسلونا به نیمکت نشینی

... معتقد است ویسنته دل بوسکه باید پیش از یورو از نیمکت نشینی ایکر ... کنید برای ...

جام نیوز :: JamNews - مسی: احترام زیادی برای رونالدو …

لیونل مسی، فوق ستاره ... دیگر در آستانه نیمکتنشینی. ... " من احترام زیادی برای ...

مارادونا اصرار برای بازگشت مسی بی‌فایده است

مارادونا اصرار برای بازگشت مسی ... است اما به نظر من شخصیت و ... نیمکت نشینی و هت ...

مارادونا: تصمیم مورینیو برای نیمکتنشینی

... تصمیم مورینیو برای نیمکتنشینی ... مورینیو سرمربی است و مهم ... جشن همسر مسی برای ...

کی‌روش: مسی دیگر کیست؟!/مورینیو را دوست داشته …

9/24/1992 · ... بسیار مهم است چون ... کنیم برای همین من ... بهتر از نیمکتنشینی در تیم ...

دیدن اشک های لیونل مسی برای من آزاردهنده است/ …

دیدن اشک های لیونل مسی برای من آزاردهنده است ... خداحافظی مسی ... درخواست رسمی روسیه برای ...

اعتراض چک به نیمکت نشینی اش

دروازه‌بان 32 ساله چلسی عنوان کرد: در صورت ادامه نیمکت نشینی این تیم را ترک خواهد کرد.

ویکتور والدز - fcbarcelonaz.rozblog.com

پیامدهای نیمکت نشینی کاپیتان ... اگر دست من بود، بلیند را برای ... ممکن است مسی را ...

فقط بارسایی ها بیان تو! - لیونل مسی

... آنچه که مهم است، یعنی ... حامی بزرگی برای بازیکنان است. من ... مسی برای کسب این ...

رهایی میلاد محمدی از نیمکت نشینی

رهایی میلاد محمدی از نیمکت نشینی ... میدان آمده است و بیشتر به ... ترک برای حفظ جایگاه آنری ...

عکس/ نیمکت نشینی فرهاد مجیدی

بیماریهای مهم; ... عکس/ نیمکت نشینی ... 18 نفره قلعه نویی قرار گرفته و روی نیمکت نشسته است. ...

نام مسی در فهرست تیم ملی آرژانتین برای مقدماتی …

... لیونل مسی را دعوت کرده است، اما ... برای منصوریان فرصت است ... دلیل نیمکت نشینی ...

آزمون در ترکیب اصلی و نیمکتنشینی عزت‌اللهی

آزمون در ترکیب اصلی و نیمکتنشینی ... اورال است و مهم‌ترین ... برای قرارهای مهم زندگی ...

جام نیوز :: JamNews - شادی بامزه مسی پس از به دست …

لیونل مسی، فوق ستاره ... را کسب کرد، برای من لحظه ویژه ای است. ... داد و بيداد / نیمکتنشینی تا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 3,037
  • بازدید کلی : 14,866