loading...
دانلود اخبار جدید9, عکس ایرانی
m.n.a بازدید : 35 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

منصوریان: حس خوبی به بازی با الاهلی دارم :: ورزش 3

... حس خوبی به بازی با الاهلی دارم ... علیرضا منصوریان درباره ... است و به بازی با الاهلی ...

منصوریان: حس خوبی به بازی با الاهلی دارم

... حس خوبی به بازی با الاهلی دارم ... به تیم برگردد. منصوریان ... حس خوبی نسبت به بازی با ...

منصوریان:حس خوبی به بازی با الاهلی دارم

... حس خوبی به بازی با الاهلی ... به بازی با الاهلی دارم. ... د‌تر به تیم برگردد. منصوریان ...

ستاره ها - منصوریان: حس خوبی به بازی با الاهلی دارم

... است که تیمش در بازی برابر الاهلی نتیجه بازی ... با ما: درباره ... منصوریان: حس خوبی به بازی با ...

منصوریان: مهندس تیم ما مصدوم است/ حس خوبی به بازی با ...

... به بازی با الاهلی دارم ... تر به تیم برگردد. منصوریان ... که حس خوبی نسبت به بازی با ...

منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس ...

... حس خوبی به بازی با الاهلی ... خوبی به بازی با الاهلی دارم. ... منصوریان در گفت‌وگو با ...

منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس ...

... است/ حس خوبی به بازی با الاهلی ... منصوریان در گفت وگو با ... کردیم به نحوی با ...

منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس ...

... منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس خوبی به بازی با الاهلی ... حس خاصی ...

منصوریان: مهندس تیم ما مصدوم است/ حس خوبی به بازی با ...

... حس خوبی به بازی با الاهلی ... به تیم برگردد. منصوریان ... که حس خوبی نسبت به بازی با ...

ستاره ها - ارسال اين مطلب به دوستان - منصوریان: حس خوبی به ...

ارسال اين مطلب به دوستان (( منصوریان: حس خوبی به بازی با الاهلی دارم ... منصوریان/ نگاهی به ...

برخورد منصوریان با تاخیری های تمرین - 31

برخورد منصوریان با ... علیرضا منصوریان که در بازی برابر ... استفاده کند با توجه به ...

آرشیو خبرهـا - 1442123486 - wwwkhabar.ir

... معتبر است/ حس خوبی به بازی با الاهلی ... دارم تاوان ... منصوریان: حس خوبی به بازی با ...

منصوریان - nabzezendegi.ir

محمد خرمگاه و علی چینی که در نفت تهران دو فصل موفق را با منصوریان ... منصوریان به ... بازی نیم ...

حسینی: رحمتی موقع زدن پنالتي‌ها یک قدم به جلو بر …

... می‌داشت/ دست منصوریان ... بازی را به خاطر بازی با الاهلی از ... نیاز به زمان دارم.

ایمان صادقی: سوشا حس خوبی به من نداشت / در پرسپولیس با

... در 4 تیم با کارت جعلی بازی ... حس خوبی به من ... دارم و با امید زیادی به این تیم ...

استقلال منصوریان با این بازیکن نجات می یابد؟

حالا منصوریان به ... پرسپولیس در فصل قبل هم با کیفیت بازی می ... این مدافع باتجربه با الأهلی ...

ایمان صادقی: سوشا حس خوبی به من نداشت / در پرسپولیس با

واکنش تند رییس کمیته استیناف به ... با مبعلی ... دوست دارم به ملوان برگردم، با ...

زندگی شخصی و فوتبالی “علیرضا بیرانوند”

  • 4.9/5
  • 257 REVIEWS

الان هم ما با الاهلی امارات بازی ... آقای منصوریان هم شناخت خوبی ... بازی با سنگ است به ...

بهار نیوز - بازی سخت الاهلی مقابل نفت

بازی سخت الاهلی ... در حال‌ حاضر جوان‌های خیلی خوبی به ... امیدوارم بتوانیم در بازی با ...

داعش تمرکز بهداد سلیمی را بهم زد - تابناک | خبر …

روشن : دوست دارم بازی الاهلی و تراکتور مساوی شود

دوست دارم بازی الاهلی و ... الاهلی خیلی تیم خوبی است. 8 ملی پوش این ... منصوریان با لباس مبدل ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

صحبتش بود که به تیم الاهلی بیاید اما مربی ... *شما در بازی با بایرن مونیخ و دورتموند ... حس شما ...

منصوریان : ترجیح می دهم با قنبرزاده دوست باشم تا …

... منصوریان : ... (به روز رسانی ... شب بازی با نفت تمرکزم را به هم ریختند / بابت پوشیدن آن شلوار ...

فوتبال ایران

كي‌روش و حس ... السد باخت.بازی پنجم الاهلی با الخریطات ... بوده اند.ما به خوبی دوران ...

جام نیوز :: JamNews - شاید اگر منصوریان به استقلال …

* اگر منصوریان به استقلال ... من حس بدی نسبت به بازی ... برای رسیدن به محل بازی با این تیم ...

پایتخت - الاهلی مقابل نفت بازی آسانی نخواهد داشت

الاهلی مقابل نفت بازی ... های خیلی خوبی به تیم ‌ملی ... در بازی با عمان و ژاپن ...

با کسب برنز جهان و طلای آسیا سال خوبی را پشت سر …

... هدفم حضور موفق در المپیک است/روحیه خوبی دارم ... فخرالدینی با تیم سابق منصوریان به میدان ...

اخبار موضوع: - صفحه 9548 از 9548 - salam98.ir

منصوریان: قول شفاهی و کتبی وزیر نفت برایمان معتبر است/ حس خوبی به بازی با الاهلی ... به مظلومی ...

آیا منصوریان مربی استقلال می شود

... بازی خوبی مقابل به نمایش ... یا اگر حس غریزی‌تان به شما می ... چون با یکیشون خاطره دارم;

کاریکاتور؛ علیرضا منصوریان و کارگری استقلال!

خبرگزاری فارس - منصوریان: آقای X بخواهد پشت …

... می‌دانم با الاهلی قطر ... و همین حس را من نسبت به او دارم. ... بازی با نفت که ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

... چه رفاقتی با دایی دارم؟ ... صحبتش بود که به تیم الاهلی بیاید ... *شما در بازی با بایرن ...

کاظمیان در گفتگو با تبیان: به استقلال بباز …

... کردن با او حس خوشایندی به ... دارم که در بازی با ذوب آهن ... بتوانیم بازی خوبی به ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

... چه رفاقتی با دایی دارم ... همیشه بازی های رو به روی با آنها را بردیم. ... حس شما چه ...

علی کریمی: دایی؟ نمی دانم این چه رفاقتی است!

جملات کنایه آمیز پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خطاب به منصوریان; ... به بازی با ... به خوبی من ...

علت پخش نشدن بازی نفت\- الاهلی

روشن نشدن لپ تاپ دلایل زیادی دارد و مقالات خوبی در ... منصوریان ... بازی نفت ایران با الاهلی ...

سپاهان - nooshin-sepahani.blogfa.com

هوگو ویانا در خط هافبک الاهلی بازی خوبی از ... به بازی با راه ... دارم اصلا بازی آسان ...

علیرضا بیرانوند از زندگی شخصی اش می گوید ، …

الان هم ما با الاهلی امارات بازی ... آقای منصوریان هم شناخت خوبی ... بازی با سنگ است به ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

... چه رفاقتی با دایی دارم ... رفتم الاهلی همان موقع ... سلامتی دارم. به گزارش کاپ،علی ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5403 | تاریخ 1395/4/20

... گرفت و به خوبی توانست ... ها را به سوی بازی با روش ... که از منصوریان دارم، او می ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

... به تیم الاهلی بیاید اما مربی آن موقع تیم مان قبول نکرد. همیشه بازی های رو به روی با ... حس ...

منصوریان تعارف زد چون مطمئن بود برگشتنم ممکن …

تماس با ما; درباره ... منصوریان تعارف زد چون مطمئن بود برگشتنم ممکن نیست/ من را از استقلال ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تراکتورسازی تبریز»

خدا را شکر الان با تلاش پزشکان شرایط خوبی دارم و ... با توجه به اینکه بازی ... به منصوریان ...

صدا و سیما - amirshamsaeesedasima.blogfa.com

بازیکنی که رابطه بسیار خوبی با علی منصور ... منصوریان به رضایی برای ... * خط به خط با بازی: ...

پخش بازی برگشت نفت الاهلی امارات

تیم الأهلی امارت با ... گذشت .او به اطراف خودش با دقت ... تلگرام بازی ارگ با ...

منصوریان: قول استقلالی شدن حاج‌صفی را گرفته‌ام | …

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال , منصوریان: قول استقلالی شدن حاج‌صفی را ... بازی ها. گروه ها ...

نمی خواستم از استقلال بروم مجبورم کردند راهی قطر …

بازی; دانلود ...

احسان حدادی: بالاتر از رکورد سال‌ را بزنم، اتفاق خوبی

شرایط خوبی دارم ... مدت قرارداد منصوریان با ... در نفت تهران در 2 بازی موفق به ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

الاهلی به غیر از جباری ... پیشنهاد دارم اما تیم خوبی ... منصوریان با اشاره به اتفاقاتی که ...

سرمربی جدید استقلال علی رضا منصوریان

... با سامانه قدرتمند ایندکس لند پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده ... خدایا لذت مرگ را به من ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 3,046
  • بازدید کلی : 14,875