loading...
دانلود اخبار جدید9, عکس ایرانی
m.n.a بازدید : 22 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

واران: دوست دارم بیشتر برای رئال بازی کنم :: ورزش 3

... دوست دارم بیشتر برای رئال بازی کنم ... دوست دارم بیشتر برای ... کنم تا بتوانم زیدان ...

محرز: دوست دارم کنار مسی بازی کنم :: ورزش 3

ریاض محرز، ستاره لسترسیتی به حضور در بارسا و بازی ... دارم کنار مسی بازی کنم ... برای بازی ...

آزار:”دوست دارم با زیدان کار کنم” - مرجع خبری رئال مادرید

... ” دوست دارم با زیدان ... ”دوست دارم با زیدان کار کنم ... سانه عالیه برای رئال هاشم ...

هازارد: البته که دوست دارم با زیدان کار کنم | طرفداری

البته که دوست دارم با او کار کنم. ... خوبه از مال بارسا ... همه رازهای بازی برای گواردیولا ...

محرز: دوست دارم کنار مسی بازی کنم | بارسانیوز

برای بازی فیفا دعوت شده بود ... بازیکنانی مثل زیدان، دیدیه ... منم دوست دارم تو بیای بارسا .

تیری آنری: بارسلونا دچار تردید است؛ روش مربیگری زیدان

... بارسلونا دچار تردید است؛ روش مربیگری زیدان را دوست دارم. ... کنم بارسا ... بازی با بارسا ...

زیدان: هر تیمی دوست دارد پوگبا را داشته باشد | …

زیدان: هر تیمی دوست دارد ... سرمربی آرسنال ؛ بازی در مقابل بارسا را دوست ... برای بازی امشب ...

واران:” من دوست دارم بازی کنم اما زیدان تصمیم می …

... ” من همیشه دوست دارم بازی کنم و زیدان این ... دارم بازی کنم اما زیدان ... فصل برای ...

زیدان: بارسا را می بینم چون فوتبال را دوست دارم | …

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در ... بازی و ...

هواداران کریستیانو رونالدو - زیدان: اشتباه کردم، …

می دانم که روز سه شنبه برای نجات فصل خود بازی ... را دوست دارم. ... زیدان:فکر نمی کنم ...

دوست دارم روزی برای بارسلونا بازی کنم

... ایمیل دوست شما : ... پارس فوتبال را در تلگرام دنبال کنید برای ... انتقاد می‌کنم چون که ...

اف سی بارسلونا دات آی آر | خبرگزاری

... آزاد در مورد بارسا» نقطه نظرات ... دوست دارم برای رئالی ها بازی ... بازی کنم و می توانم ...

رئال نیوز - رونالدو: بازی با ایران در جام جهانی 2006 را ...

... بازی کنم ... دوست دارم مثل بازیکنانی که ایرانی بودند و خارج از کشور بودند و برای ایران بازی ...

خسوس: دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم :: …

... دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم ... فولاد و علاقه اش برای حضور در تیم ملی ...

اوبامیانگ: با رئال صحبت نکرده ام اما دوست دارم در …

... دوست دارم در لالیگا بازی کنم. ... اما دوست دارم در لالیگا بازی ... می شد رئال برای ...

مصاحبه مفصل پوگبا (2): فرگوسن در درک توانایی …

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک ... دانلودگل وخلاصه بازی ...

ریوالدو : زیدان به من می‌گفت هیـولا - فیفادی | FifaDay.ir

... ریکا ۱۹۹۷ بازی کنم. ... بارسا صحبت کنم ولی در ... گفتم دوست دارم در میانه ...

زیدان : ما مدعی قهرمانی نیستیم | نمی دانم چطور قرار …

زین الدین زیدان ، سرمربی تیم رئال ... ارسال این مطلب برای دوستان نام شما : ایمیل دوست ...

طارمی : دوست دارم در اروپا بازی کنم

چهره جدید رونالدو برای بازی ... دوست دارم در اروپا بازی کنم. ... گفتم که در وهله اول دوست دارم ...

زیدان: بازی با بارسا تمام شده است ،بازی سختی با …

زیدان: بازی با بارسا تمام ... فردا بازی سختی پیش رو داریم و خود را برای ... دوست دارم از ...

زیدان دوباره به انریکه رسید +عکس - Bartarinha.IR | …

زیدان دوباره به انریکه رسید +عکس زیدان،انریکه،ال کلاسیکو،برنابئو،رئال ...

رئال نیوز - راموس: اگر برای بارسلونا بازی می کردم، …

... اگر برای بارسلونا بازی می کردم، کارت قرمز های ... از عملکرد زیدان راضی ... بارسا و داوری ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - زیدان: در رئال به …

زین الدین زیدان در ... تلاش می کنم تا بازی ... می خواهم امید را به تیم تزریق کنم. دوست دارم که ...

ریال مادرید در افغانستان Real Madrid In Afghanistan | …

  • 4.5/5
  • 4.4K RATINGS

سه، 11 میلیون گرانتر از 9 بازیکن بارسا! ... دوست دارم فصل بعد برای ... برای این تیم بازی کنم ...

خبرگزاری فارس - مربی اسپانیایی بایرن در …

... ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم. ... دوست دارم با ... نمی‌کنم چون یک هوادار بارسا ...

کری خوانی زیدان برای بارسلونا – هاست ارزان

کری خوانی زیدان برای ... سیتی برای بارسا فروشگاه رسمی منچسترسیتی هم خود را برای بازی حساس ...

ریـوالدو: زیدان به من می‌گفت هیـولا

او با بارسا دوران اوجش را سپری کرد و بعد برای تجربه یک ... بیشتر در برزیل بازی کنند و ...

کاسمیرو بدون ستاره هایمان هم ترکیب خیلی خوبی داریم؛ زیدان ...

... بازیهای پیش فصل برای افتادن تیم روی ریتم بازی است و دوست دارم ... زیدان:فکر نمی کنم ... بارسا ...

زیدان: طبیعی است که رئالی‌ها نخواهد بارسا در خانه آنها ...

... برای بازی ... دوست دارم و برایم مهم نیست که کدام یک از دو تیم برنده بازی می‌شوند. زیدان ...

رونالدو: دوست دارم زیدان در رئال بماند

... دوست دارم زیدان در ... " فکر می کنم زیدان ارزش ... مقابل منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله ...

خبرگزاری تسنیم - زیدان: طبیعی است که رئالی‌ها نخواهد بارسا ...

زیدان: طبیعی است که رئالی‌ها نخواهد بارسا در خانه آنها قهرمان شود . شناسه خبر: 999271 سرویس: ...

ایران را دوست داریم - 34 - wwwkhabar.ir

بولت: دوست دارم برای منچستر بازی کنم ... رئال را بیشتر از بارسا دوست دارم زیدان: ...

زیدان بعید است رونالدو به بازی اول برسد

زیدان بعید است ... سرمربی رئال مادرید معتقد است رونالدو شانس کمی برای ... دوست دارم ادامه ...

شوخی بازیکنان رئال با زیدان+عکس

زیدان: دوست دارم خامس بماند/ امیدوارم خسه در …

زیدان: دوست دارم خامس بماند ... چاره منصوریان برای مشکلات دفاعی ... کارلوس کی روش بازی ...

listرکورد رئال در شب قهرماني بارسا | شیک ترین ها

... او و تمایل بارسا برای فروشش ... دوست دارم تا 41 سالگی ... زیدان در آستانه بازی تیمش ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - زیدان به دنبال …

من به طور مداوم با رئیس باشگاه و مربی راسینگ صحبت می کنم. آنها برای ... دوست دارم ; ... برای بازی ...

ررنالدو; میخواخم تا41 سالگی برای رئال بازی کنم

... میخواخم تا41 سالگی برای رئال بازی کنم ... زیدان: بازی سه ... دوست دارم بیشتر برای ...

جای خالی زیدان در بازی پیشکسوتان رئال اژاکس | …

... دوست دارم تا 41 سالگی یا ... برای رم احترام ویژه ای قائل ... جای خالی زیدان در بازی ...

جمهور - زیدان: پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند بارسا را حذف کند

زین‌الدین زیدان، اسطوره رئال ... تواند بارسا ... حالا با خیالی راحت برای بازی برگشت ...

اخبار فوتبال » زیدان: می‌ترسم بیل در رئال از من هم …

اخبار فوتبال » زیدان: می‌ترسم بیل در رئال از من هم بهتر ...

هواداران کریستیانو رونالدو

من دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم و یا دوست دارم برای ... زیدان در مورد بازی ... بارسا دادند اما ...

زیدان: بازی با بارسا تمام شده است | ایران سنتر

سرمربی رئال مادرید هر بازی در مرحله یک چهارم ... معرفی بازار فناوری اطلاعات ایران برای جذب ...

رونی: دوست دارم مربی شوم - واضح

... دوست دارم مربی شوم وین رونی ... تاکنون نزدیک به 600 بازی ... برای قیمت ...

اخبار و مصاحبه های لیگ های معتبر اروپا [بایگانی] - …

زیدان : دوست داشتم کنار جرارد بازی کنم ... زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی فوتبال دنیا، در ...

زیدان: بازی با بارسا تمام شده است

به جنبه شخصی آن فکر نمی کنم. ... دوست دارم از ... [ مشاهده متن کامل خبر زیدان: بازی با بارسا ...

مربی اسپانیایی بایرن در کنفرانس خبری …

... ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم. ... دوست دارم با ... نمی‌کنم چون یک هوادار بارسا ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «زین الدین زیدان»

... خوبی دارم. شاید زیدان تمایل ... فکر می‌کنم... زیدان: ... و برای بازی روز ...

listlistجای خالی زیدان در بازی پیشکسوتان رئال اژاکس | …

... دوست دارم تا 41 سالگی ... در سومین سال حضورش در بارسا، به ... زیدان در بازی ...

کاپیتان های دوست داشتنی رئال بارسا برای نکو به …

کاپیتان های دوست داشتنی رئال بارسا برای ... می‌کنم. قبل از بازی با او ... دوست دارم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 2,926
  • بازدید کلی : 14,755