loading...
دانلود اخبار جدید9, عکس ایرانی
m.n.a بازدید : 18 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - طارمی ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد!

جام نیوز :: JamNews - برانکو زیاد به من گیر می دهد! / …

... کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... برانکو زیاد به من گیر ... اما مهدی طارمی باید به اروپا ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می ... دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد

... برانکو علاقه خاصی به من دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد

... و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... گیر شدن این ... طارمی: برانکو زیاد به من گیر ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد | فرهنگ نیوز

... من دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... طارمی: برانکو زیاد به من ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد! - دنیای معدن

... کردنم زیاد به من گیر می‌دهد.خبرگزاری فارس: مهدی طارمی در خصوص ... برانکو برای ...

خبرگزاری فارس - طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر ... ای که به من دارد زیاد به من گیر می‌دهد و قطعا این گیرهای ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد! - پایگاه خبری …

... برانکو علاقه خاصی به من دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... به ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می دهد! | برانکو علاقه …

... کردنم زیاد به من گیر می دهد. ... به من گیر می دهد! برانکو علاقه ... مهدی طارمی در ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می دهد! | برانکو علاقه …

... زیاد به من گیر می دهد. ... به من گیر می دهد! برانکو ... کام و به نقل از فارس مهدی طارمی ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد!/ همیشه چیپ زدن …

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می ... دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ...

طارمی: برانکو از روی علاقه زیاد، به من گیر می‌دهد

استیل آذین : بدهی مالیاتی کریمی ریطی به ما ...

فوتبالی‌ترین | طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد!/ …

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می ... دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد - مشرق نیوز

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد ... برانکو زیاد به من گیر می‌دهد ...

برانکو زیاد به من گیر می‌دهد/طارمی: جسارت نمی‌کنم …

خانه / اسلاید / برانکو زیاد به من گیر می‌دهد/طارمی: ... زیاد به من گیر می‌دهد ... برانکو از ...

طارمی: برانکو زیاد به من گیر می‌دهد - مشرق نیوز | …

... و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... برانکو علاقه خاصی به من دارد و برای ...

طارمی: برانکو از روی علاقه زیاد، به من گیر می‌دهد

... از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می کنم تراکتور صدرنشین با کلین شیت / شروع امسال مثل ...

طارمی:همیشه چیپ زدن جواب نمی‌دهد/ برانکو زیاد به من گیر

... کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... طارمی:همیشه چیپ زدن جواب نمی‌دهد/ برانکو زیاد به من گیر ...

طارمی:همیشه چیپ زدن جواب نمی‌دهد/ برانکو زیاد به من گیر

... برانکو علاقه خاصی به من دارد و برای دلسوزی و پیشرفت کردنم زیاد به من گیر می‌دهد. ... طارمی ...

برچسب ها - رامین رضائیان - fardanews.com

که طارمی همیشه پنالتی بزند حتی ... پیشنهادهای آشتیانی به پرسپولیس و برانکو. افزود من قبل از ...

طارمی - 7 - wwwkhabar.ir

به طارمی توصیه کردم ... طارمی 6 مین بازی تیم ملی خود را برابر ژاپن انجام می دهد و تا ... من طارمی ...

توصیه برانکو به طارمی و رضاییان | خبروان

برانکو می‌گوید از رفتن طارمی و رضاییان ناراحت نیست.

- طارمی: برانکو و کی روش به من لطف دارند

طارمی: برانکو و کی روش به من ... شدم و فشار روی تیم زیاد ... هاست و او به من لطف داشته ...

حمایت - نخستین روزنامه حقوقی و قضائی کشور - طارمی: برانکو ...

چگونه حق خود را به صورت رسمی مطالبه کنیم؟ ماجراجویی در «سرزمین طلوع خورشید» ...

درخواست برانکو از طارمی خودت را نشان بده

درخواست برانکو از طارمی ... طارمي هم زیاد شده است. برانکو در ... گفت به من ...

ویدئو/ مصاحبه با قنبرپور، سوشامکانی، عالیشاه و طارمی

طارمی آمد[] ... برانکو به پرسپولیسی ها گوشزد کرد که به فوتبال ... برانکو زیاد به من گیر می دهد!

تشر برانکو به طارمی - seemorgh.com

تشر برانکو به طارمی. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برخلاف گزارش‌های ارسال شده از کیش ...

پروین: طارمی به رژیم غدایی‌اش دقت کند :: ورزش 3

... طارمی به ... زیاد داریم. به هر حال سال ... چاق نشانش می‌دهد، یک مقدار من فکر می ...

پروین: این پرسپولیس خیلی خوبه / طارمی به رژیم …

... این پرسپولیس خیلی خوبه / طارمی به ... زیاد داریم. به هر ... می دهد، یک مقدار من فکر ...

اسطوره پرسپولیس : تلویزیون خیلی طارمی را چاق نشان می دهد ...

... تلویزیون خیلی طارمی را چاق نشان می دهد ! ... زیاد داریم. به ... می‌دهد، یک مقدار من ...

برانکو: نمی‌توانستم ماهینی را قربانی رضاییان کنم

زمان بازگشت طارمی به ... به سال گذشته نشان می دهد که ما لک و ... زمین بود و به نظر من ...

برانکو: از دست دادن فرصت‌هاي گل نگرانم مي‌كند/ …

برانکو: از دست ... بازی‌های جام حذفی سخت است و شگفتی در آن زیاد رخ می‌دهد. ... من انتظار یک بازی ...

توصیه سلطان پرسپولیس به مهدی طارمی - خبرخون

توصیه سلطان پرسپولیس به مهدی طارمی. ... نشانش می دهد، یک مقدار من فکر ... برانکو به ...

واکنش برانکو به شایعه نیمکت نشینی طارمی

واکنش برانکو به شایعه نیمکت ... برانکو ایوانکویچ گفته که طارمی فعلا از سایر بازیکنان ...

پروین: طارمی به رژیم غدایی‌اش دقت کند | پرسپولیس …

امسال مثل اینکه تعطیلات زیاد داریم. به هر ... می‌دهد، یک مقدار من فکر ... برانکو جمعه به ...

برانکو به انصاری برابر فولاد فرصت می‌دهد؟ (عکس)

برانکو به انصاری برابر ... طارمی هنوز بازیکن ریزه ... دایی، برانکو و کی‌روش را آشتی می‌دهد

برانکو پنالتی های پرسپولیس را به طارمی نداد!

... \n برانکو پنالتی های پرسپولیس را به طارمی نداد ... به من نمی گویند ... می دهد که ستون فقرات به ...

توصیه سلطان پرسپولیس به مهدی طارمی

امسال مثل اینكه تعطیلات زیاد داریم. به هر ... نشانش می‌دهد، یك مقدار من فكر ... برانکو به ...

واکنش فروزان به عکسی که نشان می دهد خدا به او رحم …

تصویری از فروزان منتشر شده که نشان می دهد یک بطری ... واکنش برانکو به ... را به طارمی ...

طارمی: برانکو ناچار است با بازیکنان مدارا کند

... خانه مصاحبه ها طارمی: برانکو ناچار ... بارسلونا 700 تا 800 پاس می‌دهد و ... این روزها به ستاره ...

ماجرای غم‌انگیز طارمی و برانکو

ماجرای غم‌انگیز طارمی و برانکو ... از طرف باشگاه با من ... برانکو به مدیران باشگاه ...

بازیکن عراقی هم راه رضاییان طارمی را رفت

توصیه برانکو به طارمی و ... حواشی زیاد به ریزاسپور ... طارمی نگاه‌ها به من تغییر کرد/ از ...

طارمی در آستانه توافق با باشگاه پرسپولیس | …

مهاجم تیم پرسپولیس به احتمال زیاد ... البته مهدی طارمی خطاب به مدیر ... تست می دهد ...

کشف راز بازگشت طارمی به پرسپولیس

پرسپولیسی ها از کشف راز بازگشت طارمی به این تیم ... بحث من و کی‌روش ... قرارداد به نظر زیاد ...

انتظار فوتبالی ها برای واکنش برانکو به سفر طارمی

انتظار فوتبالی ها برای واکنش برانکو به سفر طارمی و رضائیان

برانکو: صدر جدول در انتظار ما می باشد؛ بهترین بازی …

وی در مورد عملکرد طارمی گفت: "من ... "این طور بازی کردن بازیکنان به ما نوید می دهد ... برانکو به ...

برانکو: هواداران به استادیوم بیایند تا با هم از …

... ما می خواهیم خودمان را مقابل هواداران نشان دهیم و انتظار من ... برانکو: چرا به ... می دهد عکس ...

پروین: این پرسپولیس خیلی خوبه / طارمی به رژیم …

... این پرسپولیس خیلی خوبه / طارمی به ... زیاد داریم. به هر ... می دهد، یک مقدار من فکر ...

2 ساعت با مهدی طارمی/ از آرزوها تا ادعاها من و سردار مثل ...

  • 5/5
  • 13 RATINGS

بارسلونا 700 تا 800 پاس می دهد و ... بگذار به مهدی طارمی اعتماد کنیم. من هم از ... به برانکو تا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 3,031
  • بازدید کلی : 14,860